Knowledge Graph е „кутия“ с информация: снимка, заглавие, кратко описание, контакти, сайт и др. Понякога тази „кутия“ възниква натурално – например, когато има много информация за дадена дума в интернет пространството. В някои случаи обаче информацията там (напр. за продукти и услуги или фирми) е вследствие на работата на SEO специалистите по даден сайт.
Тази кутия привлича не малко кликове и те в идеалния случай водят към сайта, който подава информацията. Това се превръща в атрактивен канал за нови потребители. Виждайки това, Google въведоха Knowledge Graph на все повече световни езици. Нашият съвет към собствениците на сайтове е да ползват този инструмент за допълнителен трафик въвеждайки т.нар. структурирани данни (или микродата). Понякога този инструмент може да е по-ефективен и от локалната оптимизация и Google Maps.