Текстовото съдържание в сайта е най-силният елемент на маркетинговата комуникация
Текстово съдържание е един от най-силните и важни елементи на маркетинговата комуникация. Да грабнеш вниманието на потребителите и да го задържиш. Да ги накараш да останат на сайта и да прочетат, това което искаш да им кажеш. Да събудиш любопитството им, да породиш доверие у тях към продуктите или услугите и към марката.
Възможно ли е да постигнеш това за времето от три до пет секунди? Отговорът е да, ако се възползваш от силата на думите, чрез които можеш да предадеш своето послание на аудиторията и да спечелиш нови клиенти.
Споделяне на ценности, създаване на общност, печелене на клиенти
Основната цел на съдържанието на един сайт е да предаде ключовото послание точно и ясно. То да бъде разбрано от аудиторията и да предизвика съответната реакция – покупка, абонамент и т.н. Полезността на предоставяната информация е предпоставка за развитие на бизнеса, защото помага на потребителите да осъзнаят нуждата от продуктите или услугите, които предлагате.
Затова създаването на текстово съдържание е отговорна задача. Качественият текст изгражда доверие от страна на посетителите на сайта и така допринася за както за печелен на нови клиенти, така за лоялност от останалите. Текстовото съдържание е важно за изграждане на марката и за създаване на общност от съмишленици, които да ползват вашите продукти или услуги.
SEO оптимизация чрез текст
Качественото съдържание носи ползи и за SEO оптимизацията на сайта, защото помага и за нарастване на трафика. Периодичното публикуване на актуална информация е индикатор към търсачките за работещ сайт. Освен това, продължителното оставане на сайта е знак, че съдържанието е ценно и си заслужава да бъде показвано по-често.
В резултат рейтингът върви нагоре към по-изгодната позиция на страницата с резултатите. По отношение на SEO от значение е и неповторимостта на съдържанието. Търсещите машини не толерират плагиатството, те дават предимство най-вече на уникална информация.